Letní prázdniny...

05.07.2013 17:40
Letní prázniny také pro RBR Rallysprint Tour
 
 
 
Je za námi šestý podnik našeho kolotoče a jak nám říká kalendář, další závod se pojede až 2. září.
Máme tedy letní pauzu, nebo chcete-li letní prázdniny. V tomto článku se podíváme na to, co nás
čeká v této odmlce, která končí, jak už bylo řečeno 2 září.
 
Na co se tedy těšit? Nastíníme si plány pro příští sezónu, tedy předběžný kalendář, úpravu pravidel
pro rok 2014, přidáme pár rozhovorů a nebudou chybět ani nudné statistiky a těsně před koncem
této pauzy si připomeneme, co že se vlastně stalo prvních šest závodů.
 
A hned na začátek si dejme, myslím, zajímavé komentáře v cílech rychlostních zkoušek.
 
ZOUZAL Honza: ,,Při poslední RZ velký karambol... Jeden břeh mě hodil a to bylo kotrmelců, že
jsem je nestihl počítat.... V servisu 1:40 penalizace, abych to dal alespoň tak nějak do kupy....,,
 
SLANÝ Mirek: ,,... Tak jsem z 2WD rychle nepřeškolil - ale rychle skončil...a navíc hned na
sněhu...takže příště,,
 
ŠOPÍK Jarda: ,,Zestřelil jsem ty 2 šul*ny u cesty!!!,,
 
 
..a další co ,,neumí,, počítat (smích) – ale šlechtic? (další smích) SCHAMBERGER Karel: ,,Tak
jsem zabral moc a bouda cca. .....no mockrát :-) nápravy ala tatra!!!!snad dojedu???!!!,,
 
...někomu to nešlo třeba ve tmě...SABADOS Anton:,,Jeb*uta tma... nic som nevidel...,,
 
..opět ŠOPÍK Jarda: ,,Trefil jsem čumákem stromek!!! Nemám ritmus,, (Tak tady ho Jardo máš
 
MAREŠ David: ,,Pustil jsem se do 2Rz naplno, bohužel na mokru mi to uteklo a musel volat
pomoc...,, - Davide, nejsi v tom sám i tito potřebovali pomoc: https://www.youtube.com/watch?
 
 
...no tak sranda musí být i kdyby tatu věšeli...
 
Takže díky a další článek ,,kaming sůn,, :)

Diskusní téma: Letní prázdniny...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek