Rallysprint VI 2013 - Před pauzou tvrdě / Hadr before the break
Před pauzou tvrdě
Před letní pauzou, která bude až do dalšího závodu, který proběhne od 2.9.2013, jsme měli lekce tvrdosti. Na start šestého podniku se postavilo 15 posádek z různých skupin a do cíle dorazilo 7 posádek, ovšem jednoho si můžeme z výsledkové listiny odškrtnout, protože nedodržel pravidla a změnil vozidlo bez upozornění pořadateli. A že byla šestá zastávka naší túr tvrdá, nasvědšuje i fakt, že nám vypadli dva top jezdci. Za zmínku opět stojí skvělý výkon jezdce skupiny S1600, který by v absolutním pořadí bral cenné body za třetí místo!!
Skupinu WRC ovládl jezdec s vozem Ford Focus WRC a byl jím Kubíny Vladimír, a to i s dvaceti sekundovou penalizací a hrou na známého zběsilého rusa Novikova. Takto komentoval jezdec v cíli první RZ: ,,...na rovině po startu jsem to hodil na ,,budku,, a do lesa.,, Druhý jezdec byl Karel Schamberger s vozem Citroen C4 WRC a taktéž s penalizací 20 vteřin, ten si stěžoval na nekompromisní traťové pořadatele, kteří mu udělili penalizaci. Rozdíl mezi jezdci byl necelých 30 sekund. Třetí byl Mikulec Dušan, ovšem tento jezdec byl po závodu vyloučen. Skupina produkčních vozů obsahovala dva jezdce, kteří dorazili do konečného servisu. První jezdec byl Vašíček Michal s vozem Mitsubishi Lancer EVO 9 a náskokem přes jednu minutu na druhého Kusého Martina se stejným vozem. První jmenovaný si poté stěžoval na to, že dělal spoustu chyb a bylo to jeho nejtěžší rally v šampionátu. Kusý Martin pak po osmé RZ už i stačil bavit diváky. Skupina S2000 dále pokračuje v nulovém stavu dokončených a na mále měla i skupina S1600. V poslední jmenované skupině si jel sólo Zbranek Lukáš se svým vozem Suzuki Swift S1600. Jako jediný tedy bral body, a to za první místo. I přes malé požkození Lukáš dokázal zajet perfektní výsledek a kdyby se v tomto ročníku bojovalo o body v absolutním pořadí, Lukáš by si je připsal za třetí místo. Soutěž odstartovali ve skupině A8 celkem tři jezdci, ovšem do cíle dorazil pouze jeden. A to Novosad Rosťa s vozem Toyota Celica st205 a časem celkem skoro 43 minut, kde ještě je započítána penalizace.
Jednalo se o velice těžkou soutěž, kde se v první polovině asfalt přinesl posádkám ne malé problémy a v druhé polovině šotolina s poslední rychlostní zkouškou, která se jela hlavně pro diváky, ovšem ztratit se na ní dalo velice hodně. Nyní nastala letní pauza a týmy budou léčit svou techniku ale také testovat. Doufejme, že druhá polovina, bude ještě zajímavější.
Další závod se pojede od 2.9.2013 a povrchem bude asfalt. Uvidíme co nám přinese.
________________________________________________________________________________________________________________________________
Hard before the break
Diskusní téma: Rallysprint VI 2013 - Před pauzou tvrdě / Hadr before the break
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.